[b]Spørgsmål
In-game navn?: Lucky
SteamID?: STEAM_0:0:72248965[/b]
[b]IRL Navn?: Miki Laursen
Discord navn?: [/b]MIKI LAUSERNRSEN
[b]Hvor gammel er du?: 16 År
Hvor mange timer har du i Garry's Mod?: 1886 timer. Cirka 1600 timer er på star wars RP
Naval Spørgsmål
Har du noget erfaring som Naval?: jeg har været Naval inde på Superior servers hvor jeg opnået at være Bluecoat kan ikke huske rang
På hvilke tidspunkter kan du være online?: alle dage fra 15:00-22:00 nogen dage mere og nogen dage mindre. Kommer an på hvad jeg skal den dag/dage
Har du en mikrofon der fungere?: ja
Hvorfor skal vi acceptere din ansøgning frem for andre?: jeg er erfaren som naval og jeg kan være meget aktiv. Jeg er Loyal og kommer nok til at kun spille på naval hvis jeg bliver accepteret [/b]
Spørgsmål
In-game navn?: Lucky
SteamID?: STEAM_0:0:72248965
IRL Navn?: Miki Laursen
Discord navn?: MIKI LAUSERNRSEN
Hvor gammel er du?: 16 År
Hvor mange timer har du i Garry's Mod?: 1886 timer. Cirka 1600 timer er på star wars RP
Naval Spørgsmål
Har du noget erfaring som Naval?: jeg har været Naval inde på Superior servers hvor jeg opnået at være Bluecoat kan ikke huske rang
På hvilke tidspunkter kan du være online?: alle dage fra 15:00-22:00 nogen dage mere og nogen dage mindre. Kommer an på hvad jeg skal den dag/dage
Har du en mikrofon der fungere?: ja
Hvorfor skal vi acceptere din ansøgning frem for andre?: jeg er erfaren som naval og jeg kan være meget aktiv. Jeg er Loyal og kommer nok til at kun spille på naval hvis jeg bliver accepteret