Staff ansøgning

Locked
115 views
Spørgsmål

In-game navn?: poul

SteamID?: 
STEAM_0:0:78363578

Navn?: Philip

Discord navn?: 
philip094#1261

Hvor gammel er du?:14

Hvor mange timer har du i Garry's Mod?:2,633

Hvor mange warns har du?:0

Staff Spørgsmål

Har du noget erfaring som staff?:ja

Har du noget erfaring med ULX?: ja Jeg har været Mod inde på en anden RP server hvor jeg elskede at tage cases og klare dem uden at blive irriteret eller sur. Jeg ved dog godt at der ind imellem er cases som der kan pisse en af men jeg synes dog stadig at det var en god oplevelse at være admin på serveren. 

På hvilke tidspunkter kan du være online?:Mandag: 16.00 - 22.10 Tirsdag: 15.00 - 22.10 Onsdag: 15.00 - 22.10 Torsdag: 15.00 - 22.10 Fredag: 15.00 - 2.30 Lørdag: 10.00 - 2.30 Søndag: 10.00 - 22.00

Har du en mikrofon der fungere?:ja

Hvorfor skal vi acceptere din ansøgning frem for andre?:: Nu kan jeg jo ikke komme her og sige i skal vælge mig fordi jeg er god blah blah blah
men jeg føler nu at jeg har meget tidligere erfaring som admin på servere såsom og ved hvordan men håndtere små børn i admincases og hvordan man holder sit hovde afkølet mens alle sidder og råber af hinanden  og jeg kan hjælpe folk når der ikke er nogen admin på

Hvorfor vil du være en del af ZecroGamings staff team?(minimum 100 ord):

Fordi det er min skat Alpha som er en meget stor del af den. Ellers det, vil jeg gerne være med til at bygge det hele op. Og gøre det til en god oplevelse at være på serveren 
REPLY 
ACCEPTED
Kontakt mig på discord eller steam hurtigts muligt.

Mvh Olsen 
Reply