Staff Ansøgning

146 views
Spørgsmål

In-game navn?: Naval Ensign Magic / 104th LCPL 3227 Stjernestøv

SteamID?: 
STEAM_0:0:56732639

IRL Navn?: Andreas Kevin Thorsted

Hvor gammel er du?: 15 næsten 16

Hvor mange timer har du i Garry's Mod?: 1193 timer

Hvor mange warns har du?: ingen

Andet vi skal vide om dig:? Jeg kan godt blive sur vis folk irriterer mig for meget

Staff Spørgsmål

Har du noget erfaring som staff?: Ja, men jeg er blevet demoted inde på dem. (Skal jeg være erlig så var det fordi jeg var lille og var ikke så klog, jeg var 13 og er blevet klogere)

Har du noget erfaring med ULX?: Ja, en del

På hvilke tidspunkter kan du være online?:
Mandag: 13:00 - 21:30/22:00
Tirsdag: 13:00 - 21:30/22:00
Onsdag: 13:00 - 21:30/22:00
Torsdag: 13:00 - 21:30/22:00
Fredag: 13:00 - 24:00
Lørdag: 9:00/10:00 - 24:00
Søndag: 9:00/10:00 - 21:30/22:00

Har du en mikrofon der fungere?: Ja, siger folk

Hvorfor skal vi acceptere din ansøgning frem for andre?: i skal ikke vælge mig frem for andre jeg har bare lyst til at hjælp folk. Jeg kan tilbyde hjælp når der ingen staff er på og hjælp med admin cases. Jeg ville hjælp jer inde på server så meget jeg kan.

Hvorfor vil du være en del af ZecroGamings staff team?(minimum 100 ord): Jeg ville godt være en del af denne perfekte server som får stor succes og kommer til at blive store. Fordi jeg rigitg gerne ville hjælp folk inde på server så den også bliver muske bedre. Jeg har oplevet at der ikke har været så meget RP på serveren når der ikke er staff inde på serveren. Derfor tænkte jeg på at melde mig som staff så de tidspunkter der ikke var nogen staff på server var jeg der til at holde styr på det hele. Men jeg er ikke en af de typer mere som der bare lyver overfor de høje staff og siger fx. nej til at jeg brugte mine krafter til at lege med andre folk inde på serveren når der ikke er noget RP. Det jeg godt ville opnå er at der altid er RP inde på serveren
Reply