[color=#ecf0f1][b]Spørgsmål
In-game navn?: Kaull
SteamID?: [/b] SteamID6476561198258297941 SteamID32STEAM_0:1:149016106
[b]IRL Navn?: Andreas
Hvor gammel er du?: 14 15 om 2 uger
Hvor mange timer har du i Garry's Mod?: 2000+
Hvor mange warns har du?: 0
Andet vi skal vide om dig?(ADHD, ordblind eller lign.): Nej
Staff Spørgsmål
Har du noget erfaring som staff?: Jep har været Staff på rigtig mange serveren
Har du noget erfaring med ULX?: ja jeg har brugt det rigtig meget
På hvilke tidspunkter kan du være online?: Hele ugen, Hele dagen
Har du en mikrofon der fungere?: Ja
Hvorfor skal vi acceptere din ansøgning frem for andre?: Fordi i mangler staffs og jeg kan lide serveren den virker nice. Jeg er en frisk dreng med meget fritid. Jeg elsker Gmod og StarWars RP/StarWars
Hvorfor vil du være en del af ZecroGamings staff team?(minimum 100 ord): Fordi jeg elsker at være staff og at hjælpe andre. Jeg elsker Gmod og dens mange GameModes. Jeg kan være meget aktiv og hjælpe serveren en del. Jeg kan tage mig af de nye Staff Members og hjælpe dem godt på vej. Jeg har et godt humør som jeg kan give vidre. Jeg kender Alpha inde for andre servere så jeg har en at komme til. Jeg syntes jeres server/Discord er godt sat op og det vil jeg gerne støtte[/b]Reply[/color]
Spørgsmål
In-game navn?: Kaull
SteamID?: SteamID6476561198258297941 SteamID32STEAM_0:1:149016106
IRL Navn?: Andreas
Hvor gammel er du?: 14 15 om 2 uger
Hvor mange timer har du i Garry's Mod?: 2000+
Hvor mange warns har du?: 0
Andet vi skal vide om dig?(ADHD, ordblind eller lign.): Nej
Staff Spørgsmål
Har du noget erfaring som staff?: Jep har været Staff på rigtig mange serveren
Har du noget erfaring med ULX?: ja jeg har brugt det rigtig meget
På hvilke tidspunkter kan du være online?: Hele ugen, Hele dagen
Har du en mikrofon der fungere?: Ja
Hvorfor skal vi acceptere din ansøgning frem for andre?: Fordi i mangler staffs og jeg kan lide serveren den virker nice. Jeg er en frisk dreng med meget fritid. Jeg elsker Gmod og StarWars RP/StarWars
Hvorfor vil du være en del af ZecroGamings staff team?(minimum 100 ord): Fordi jeg elsker at være staff og at hjælpe andre. Jeg elsker Gmod og dens mange GameModes. Jeg kan være meget aktiv og hjælpe serveren en del. Jeg kan tage mig af de nye Staff Members og hjælpe dem godt på vej. Jeg har et godt humør som jeg kan give vidre. Jeg kender Alpha inde for andre servere så jeg har en at komme til. Jeg syntes jeres server/Discord er godt sat op og det vil jeg gerne støtteReply